vrijdag 31 oktober 2008

Bye bye

Zo het is een dag of 10 geleden van de laatste post. Wat is er allemaal gebeurt? Te veel om te vertellen, maar wat kleine dingen zal ik opnoemen:

We zijn naar de Grand Canyon geweest met z'n alle, wat erg bijzonder was. We vlogen met 2 vliegtuigen vanuit Las vegas naar de Grand Canyon waar 2 heli's klaar stonden om ons naar "beneden" te brengen. Daar stond een bootje klaar om ons rustig over de Colorado river te varen. Toen met de heli weer omhoog om wat te eten en foto's te maken. En natuurlijk weer een vlucht terug naar Las Vegas!

Groepsplaatje


Is dat FirstClass of wat!


Sorry jongen, maar ik zat lekker in de Cockpit (VIDEO!)

Het was het tijd om alles wat in de koelkast stond (vooral de drank) op te maken en nog even elkaar het hemd van het lijf te vragen... want What happens in Vegas, stays in Vegas.

Toen vonden de dames en de heren het grappig mij in het water te gooien met kleren (inc schoenen) en al, omdat ze jaloers zijn dat ik nu 2 weken vakantie heb (1 week Vegas, 1 week New York). Toen bleek hoe solidair iedereen is! Uiteindelijk is iedereen met kleren aan in het water gesprongen!

Nu zit ik hier in Las Vegas in The Venetian heerlijk bij te komen. Komende zaterdag vlieg in naar New York, waar ik de New York Marathon EN de verkiezingen mag bijwonen! De volgende blog komt dus uit New York

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Die foto is echt prachtig!! (Y) voor Cindy!

Anoniem zei

Voor de duidelijkheid: de foto waar jij (Eric) dus het water in gegooid wordt :-)

Marieke zei

Supercoole pic, haha... Precies goeie timing!
Jongens, wat was het geweldig. Ik mis het! Eric, geniet optimaal daar!