maandag 6 oktober 2008

Schoenen kopen met Jeroen

Omdat bepaalde personen het niet konden hebben dat ik de shop-ranglijst aanvoerde, moest er vandaag opnieuw gewinkeld worden. De site van het Las Vegas Outlet center beloofde ons o.a. American Apparel, American Eagle Outfitters, G-Star & Diesel, maar dat bleken meer de merken te zijn die ze in al hun outlet centers in heel de States bij elkaar ooit misschien een keer toevallig verkocht hadden.

Het geheel was een vrij karige bedoeling, en ik denk dat we hier dan ook niet meer terug kan komen. (Goed nieuws voor de shopverslaafde dames die hier nog heenkomen: We hebben vanuit de auto wel een ander shopping center gespot die er een stuk beter uitzag). Jeroen moest echter nog wel 'nette schoenen' hebben, zodat we wel gewoon de clubs/restaurants/bars in komen.

Dat was nog makkelijker gezegd dan gedaan, gezien de gemiddelde schoen aldaar:









Maar zoals elk verhaaltje van ons, eindigt ook deze positief. Want in schoenenwinkel IIII wist Jeroen dan eindelijk die flexe patta's te vinden waar hij zo lang naar had gezocht, en dat voor slechts $39,99. Great discount.



Tot slot, de nieuwe shopstand:
Eric -355$
Jeroen - 210$
Stijn -200$
Jos -110$

Uiteraard zal ik mijn best doen de koppositie te herveroveren komende weken :)

5 opmerkingen:

Jeroen zei

Zo geweldig zijn deze patta's ook nog niet, maar beter iets dan niets!

Anoniem zei

Die koppositie ga ik overnemen zodra ik er ben! ;)
Coole schoenen dude!

Stijn Kruijssen zei

Uhmmmm Marieke, je snapt dat dit nog niet onze eindstand is he ;-)

Ben trouwens bang dat een andere Miss M. zich ook nog wel in de strijd gaat mengen!

We'll see!

Anoniem zei

Looking good Jeroen!!!

En een ene Miss J. gaat ook graag de strijd aan...

Anoniem zei

Miss M. meldt zich bij de wedstrijdcommissie!

Appeltje, eitje ;)