zondag 16 november 2008

Abercrombie & Fitch

De afgelopen jaren ben ik veel in NYC en andere delen van Amerika geweest. Altijd zocht ik dan een winkel op die ze niet in NL hebben.... GAP. Daar kocht ik altijd iets, maar moet eerlijk zeggen dat de laatste paar keer het erg moeilijk werd om iets leuks te vinden.

In Las Vegas een week of 6 terug maakte ik voor het eerst kennis mat Abercrombie & Fitch (door Stijn). Eerst moest ik wennen aan de winkel. Loei harde muziek wordt er gedraaid zodat je elkaar niet meer kan verstaan en er loop iemand met een luchtje rond en bespuit alles wat los en vast zit (No joke!).

Maar de kleren die ze verkopen zijn mooi, zitten lekker en zijn van hoge kwaliteit. In NYC zitten 2 winkels van hun dus... vandaag er maar eens heen om wat nieuws te kopen.

Op 5th avenue zat de dichts bij zijnde... en ook al was ik vroeg (winkel gaat om 10:00 open, ik was er rond 11:30) er stond een rij van 30 minuten voor je naar binnen kon! Half doof, suf van de geur, 2 shirtjes, nieuwe boxershort en 170 dollar lichter kon ik met een gerust hart weer naar huis, mijn missie is geslaagd en een nieuwe liefde geboren.


2 opmerkingen:

Marieke zei

WOW! Ongelofelijk!
Maar wat vet dat het zo'n grote vestiging was!! I loveeeee Abercrombie!!! Ik moet het helaas met de online shop doen, haha...

Twistofmind zei

Heheh als je iets leuks ziet kan ik het misschien nog meenemen voor je :D (Lees: heb ik een reden om nog eens te gaan).

Alleen me koffer zit erg vol, dus moet wel iets KLEINS zijn!