maandag 17 november 2008

Football en meer

Zondag om 16:00 had ik afgesproken met Cheng, een jongen die ik ontmoet heb. Hij werkt bij Citi Bank en verwacht volgende week ontslagen te worden. Niet dat ie daar erg mee zit... hij heeft zin om te reizen (oa naar zijn vriendin in Oosterijk). Maar interessante gespreken over de beurs, handen en economie hebben we zeker.

We hadden afgespoken op 110 street and broadway, hij smsde dat ie wat later was dus kon ik ff stukkie pizza halen. Er stond een vrouwtje voor de pizza tent, ze had me Oma kunnen zijn... ze vroeg of ik haar een stuk pizza kon geven. Ik geef nooit graag geld, maar eten/drinken kan altijd natuurlijk. Een pizza en een Pepsi.. en 3x Gods bless you.. en ze was weer zo snel vertroken als dat ze gekomen was.

Daarna met Cheng door zijn buurt gelopen, hij heeft me Toms Restaurant en Colombia Unv. laten zien. Beide had ik al eerder gezien maar niet met leuke verhalen erbij. Daarna zijn we football gaat kijken met bier, chickenwings, enchilada's and mini hamburgers... Zeer geslaagde avond!


Tom's restaurant... je weet wel van Seinfeld

Colombia university New York

2 opmerkingen:

Marieke zei

Cool! Je maakt nog vrienden daar, wat een fijne avond!
Lief hoor, dat je dat omaatje wat hebt gegeven! Beter dan geld inderdaad.

Anoniem zei

Leuk hoor dat je wat mensen hebt leren kennen! Ik lees met veel plezier je verhalen... Kom maar weer snel terug, het kantoor is stil zonder jou! :) Kus Jet!