dinsdag 11 november 2008

Veterans day

Vandaag is het een nationale feestdag hier in de US, Veterans day. Naast 2 optochten in de stad is ook bush te gast. Zoals eerder gezegd ligt er een groot vliegdekschip schuin voor het gebouw in het water. Het is een museum dat dit weekend weer geopend is.

Vandaag kwam president Bush persoonlijk langs om het museum te openen. Ik weet niet hoeveel politie er rond loopt/zit etc maar erg veel. Dat niet alleen, op de meeste daken zie ik sluipschutters of te dikke politie agenten die met een verrekijker de boel in de gaten houden. Het verbaasde me dan ook redelijk dat toen ik op het dak kwam van ons gebouw (hoogste in de buurt) dat ik niemand zag en niet werd weg gestuurd direct.

Ik kwam net op tijd aanlopen wat de eerste heli hoorde ik al aankomen. Daar zaten wat pikkies in en in nr 2 en 3 ook. Maar in nr 4 zat dan echt Bush. Goed gezien heb ik hem niet van de afstand maar toch leuk om het "trafereel" goed te kunnen volgen. Een paar minuten later kwam er een kerel met een oortje in het dak op stormen, ik mocht er niet zijn (iemand anders was ook ondertussen foto's aan het maken) en werden netjes doch dringend verzocht op te naaien. "Nou prima het is fucking koud en kan op tv en uit me raam ook alles zien, pannenkoek". Een filmpje en wat foto om er een beeld bij te krijgen.


Overview


Komtie dan hé (Let op de heli naast het zwarte vliegtuig)


Geland, alleen heli naast het zwarte vliegtuig is losgeschoten door de wind en tegen het zwarte vliegtuig aan geklapt.


Beetje door lopen, ik heb het koud!


Opnaaien, je bent toch niet aan het zonnen?


Geen opmerkingen: