donderdag 13 november 2008

Lekker naar buiten

Tijdens het werken gister hoorde ik een paar keer een mega toeter buiten. De 3de keer keek ik een beetje verveeld om waar dat nou vandaan kwam... O 1 van de marine schepen stond op het punt de Hudson rivier op te varen (klaar voor vertrek). Toch wel geinig om al die matrozen zo op het dek te zien staan... en het was echt koud, laat staan voor hun op het water!!



Verder sport ik iedere dag, alleen hardlopen lukt niet echt meer omdat ik na 3/4KM de hele tijd last krijg van me knie (In NL maar eens naar de dokter als het zo blijft). Dus een beetje fietsen en krachttraining kan geen kwaad. Maar het leuke van hardlopen is dat het buiten kan... en fietsen moest in de gym.

Zo makkelijk komen die NewYokrers niet van me af, dus heb ik gister een 2de handsfiets in een winkel hier verderop gekocht. Voor 160 dollar kan ik nu in elk geval wel weer lekker buiten wat dingen doen. Gevaarlijk fietsen in NYC? Ik zou het iedereen afraden!


Hij staat natuurlijk wel in me slaapkamer zoals dat hoort hier in NY

Geen opmerkingen: