zondag 9 november 2008

Dag 2

Vandaag was een regenachtige dag, niet echt een dag om naar buiten te gaan. Om 13:00 heb ik de persoon gebelt die voor mij het appartement regelt want ik wil natuurlijk graag naar me eigen app. zodat ik niet meer uit me koffer hoef te leven.

Hij was in het gebouw dus ben er even heen gelopen. Wat even wat sleutels ophalen zou zijn liep uit op 1:30 uur koffie drinken. Aardige kerel en leuke verhalen. Daarna ben ik gaan hardlopen en fietsen in de fitnessruimte.

Om een uur of 19:00 was er opeens een hoop lawaai buiten, vanuit mijn raam kon ik niks zien dus liep naar het dakterras. Er was een groot vuurwerk voor de opening van een vernieuwd museum die tegen over het appartement ligt. Bush zal komende dinsdag het museum heropenen dus wie weet zie ik er iets van!

Toen ik terug kwam en even de foto's op me PC wilde zetten stond er opeens een hele familie voor de deur. De man van het stel ging volledig over de zeik tegen me. Ik hiel me kalm en zei tegen hem dat hij niet tegen mij moest scheeuwen, ik huur alleen. Hij was de eigenaar van het app. en wist niet dat het op dat moment verhuurt was.

Omdat ik nog steeds niet in mijn eigen app. kan heb ik weer een nieuw app gekregen in het zelfde gebouw. Weer een prima app. maar wel een beetje girly bed.. als het goed is is het maar voor 1 nacht.

Dadelijk ga ik naar een wijnbar op de 89ste straat. De jongen van het gebouw gaat daar met een vriendin wat drinken en heeft me uitgenodigd!

Geen opmerkingen: