woensdag 12 november 2008

Gossip Girl

Zoals jullie hebben kunnen lezen was ik gister een beetje op het dak aan het klote en kwam er een man bij staan. Ik was er verder niet echt op in gegaan want er komen wel vaker mensen waarmee je even praat.

Deze man praten nog al graag en zij bij alles wat er gebeurde iets. Zo zag hij een AWACS toestel op 12KM hoogte (ik moest echt goed kijken) en wist hij in welke de persident zat (en klopte ook nog, best knap uit 4 toestellen). Dus ik dacht dat ie misschien een ex-militair was. We stonden nog even wat te praten (hij stelde zich voor als Matthew) en hij liet me een filmpje zien. Leuke was dat ie 2 deuren verder op in de gang woont met zijn vriendin.

Gister avond zat ik wat te eten bij wat mensen die ik heb leren kennen (3 Italianen en een NYer, Ivan) en vertel ik het verhaal. Ivan zegt "Ahh Matthew, that actor". Uhh o? Waar speelt hij in dan... Well in a little serie called Gossip Girl. Nou kijk ik die serie niet... maar klein, nee dat zeker niet. Ook de italanen moesten lachen, 1 van hun had op d'r pc 2 volledige series staan.

Afijn, Matthew Settle (Rufus in Gossip Girl) is mijn buurman en het schijnt dat Lindsey Lohan ook ergens in het gebouw woont met haar vriendin, maar niet gespot dus niet 100% zeker.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wauww leuk! Celebrities spotten!