dinsdag 18 november 2008

New Jersey

Gister was een koude maar droge dag. Omdat ik wel een beetje gebruik wil maken van me fiets ben ik begin van de middag gaan fietsen. Van 42 street helemaal neer beneden naar Groud Zero en terug. totaal 12,6 mile (19-20KM). Binnen 45 minuten was ik al weer terug, ik moest tenslotte nog werken.

Rond een uur of 3 belde de jongen van het gebouw (Ivan) of ik zin had om met hem naar Jersey te gaan om wat inkopen te doen voor een aantal appartementen. "Yeah, sure!" Met een mooie BMW op naar Walmart, BestBuy en een meubel zaak. Leuk om rond te rijden, hem beter te leren kennen en die big stores te zien. Niet geheel zonder eigen belang trouwens, hij heeft voor mij een zelf opblaasbaar luchtbed gekocht voor de 2 gasten die ik komende weken uit Amsterdam mag verwelkomen!

Om 18:00 was ik tijd, ik kon net ff eten om daarna weer weg te gaan naar een wijnbar. Daar weer leuke mensen leren kennen, waaronder een meisje die advocaat is van een Hedge fund, zoals je misschien weet worden deze fondsen mede verantwoordelijk gehouden voor de crisis. Weer erg interessant en zo leer ik ook nog wat ;-).

Geen opmerkingen: