vrijdag 7 november 2008

Dag 1

Eerste dag wakker worden in mijn nieuwe onderkomen was heerlijk. Het appartement is licht en daardoor was ik vroeg wakker. Wat geen ramp was omdat ik meteen kon genieten van het uitzicht. Na wat kleine dingen voor me werk ben ik gaan winkelen.

Na bijna 6 weken Las Vegas (en dus een graad of 30) zit ik nu in het "koude" NY. Ik had maar 1 trui & 2 langebroeken bij me. Afgelopen week heb ik dan ook al wat inkopen gedaan. Een bodywarmer, vestje en een broek.

Vandaag naar 5th avenue bij wat winkel gekeken (oa GAP) en daar een blouse gekocht. Bij Rockerfeller Center ben ik een heren kapper in gelopen en me haar laten doen. Het werd echt tijd dat het gebeurde en als ik hier nog 6 weken zit dan maar nu direct.
Toen verder met de bus naar Macy's. Ik vind het een verschrikkelijke winkel maar ja, wel erg veel aanbod.
EN voor de mensen die er ooit heen gaan... Als je naar de klantenservices loopt en je laat je paspoort zien (dus je laat zien dat je niet uit de VS komt) dan krijg je direct een pasje waarmee je 11% korting krijgt op alles. Bij Calvin Klein zag ik een mooie winterjas hangen dus die heb ik maar gekocht. Nu lekker thuis op de bank een pizza eten.

1 opmerking:

Jos zei

Whow ziet er echt super uit.
Veel plezier daar!