donderdag 6 november 2008

Ik BLIJF!

De meeste weten het al, ik blijf! Ja, inderdaad, in New York! En wel tot 15 december!

Waarom? Omdat het kan.
Maar niet alleen daarom. New York is echt mijn stad en na wat moeilijkere maanden probeer ik me zelf op deze manier weer kracht te geven om door te gaan met alles waar ik mee bezig ben. Ik blijf alleen hier, ik zit nu helemaal alleen in een 3 kamer appartement. Komende zaterdag verhuis ik naar een 2 kamer appartement op de 21ste verdieping in het zelfde gebouw en daar blijf ik dan 38 dagen in zitten.

Uiteraard was de zoektocht naar een geschikt huis niet de makkelijkste en daar ben ik dan ook hard mee bezig geweest de afgelopen dagen. Maar het resultaat mag er zijn!

Voor een bedrag waarmee ik in Amsterdam een halfjaar me eigen hypotheek had kunnen betalen heb ik hier voor een maand een "Room with a view" gehuurt. Maar niet alleen het appartement is schitterend, ook het gebouw zelf. Een kleine opsomming van de vaseliteiten:
Zwembad, fitnesszal, fitnesLessen, Yoga, dakterras, dak bar, gratis wifi, basketball veld en nog veel meer. Dat alles op 42 street (voor de leken: Midden op het eiland vlak bij Times Square).

Hier onder alvast wat foto's van de binnen kant van het gebouw:


Keukentje in de bar op het dak

Lekker poolen (ook op het dak)

Lounge (op het dak ;-))

zwembadje (niet op het dak)

Fitness

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauwww! Ziet er mooi uit! Zou je graag komen opzoeken ;)

Heel veel plezier daar, maak er een mooie tijd van!

X Marcella

Twistofmind zei

Tnx!Ik vind het ook zeker mooi!

Helaas je moet echt ff aan je school denken hoor ;-)