woensdag 5 november 2008

Obama president

Het zal niemand ontgaan zijn, gister waren de verkiezingen in de VS. Ik zat netjes in de Dunkin' Donuts het nieuws te volgen en wilde rond 18:00 (eerste uitslagen zouden dan binnen zijn) op Times Square staan.

Daar aangekomen om 17:00 was het erg druk en besloot door te lopen naar Rockerfeller Center. Daar was Election Plaza opgezet door NBC. Daar heb ik tot een uur of 20:00 gestaan (binnen en buiten) en toen richting hotel gegaan. Om 22:00 ben ik naar Times Square gelopen en langzaam door de menigte heen geduwd naar een top plek! Op een soort trap zodat je iedereen kon "over"zien.

Het was erg bijzonder om te zien hoe McCain werd uitgejouwd iedere keer als hij een Staat gewonnen had en hoe Obama iedere keer weer met lui gejoel werd ontvangen als hij een Staat won. Op het moment dan het bekend maken van de overwinning had ik netjes mij camera aan staan en zie het resultaat!




Foto vanuit de Mac Donald (ik moet ook eten!)


Foto vanaf de ticketbox op Times Square


Election Plaza (Rockerfeller center)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

wow top foto's

filmpje kan ik hier niet goed bekijken dus da t moet thuis maar gebeuren.

Sjoerd Booij zei

Ongelooflijk gaaf filmpje :)

Anoniem zei

Dat is nou humor: ik moet toch ook eten en dan maar ff naar de Mac.
Ik zag nog een leuke opmerking: het is niet meer Uncle Sam maar Uncle Ben.

Groeten ook van Ma

Anoniem zei

Wel heel vet om mee te maken lijkt me!

Twistofmind zei

Ja zeker, echt kippevel natuurlijk en zeker omdat het z'n mooie plek was waar je iedereen kon zien.
Nu is alles weer rustig, de koorst is even voor bij.